خبر
در بین بانکی ها امروز …
تحلیل خبر
امروز مجامع بانکی هاست و به نظر خبرهای خوب از افزایش سرمایه و تجدید از هر 3 بانک به گوش میرسد از وتجارت گویا خبرها بیشتر است از وبملت خبرهای سود عملیاتی قوی تر است . در وبصادر خبرعرضه دارایی ها … در مجموع روز مهمی برای این گروه است و به زودی شاهد اتفاقات بهتر این گروه خواهیم بود . شاید با خبرهای این چنینی دارا هم یک نوسان داشته باشد منفی هایش بد نیست
در بین نماد های باز مانده فعلا فقط می شود سراغ ونوین رفت و شرایط خوبی را دارد
قطعا ونوین شرایط بهتری نسبت به وکار دارد ولی در کل وکار هم سهم جالبی است . در 12ماهه تلفیقی به سود 303 ریالی رسیده است و در سود اصلی این عدد 294 ریال بوده است .و طی این مدت واقعا به فنا رفته و از 400 به 240 رسیده است !
31 خرداد 1402


