خبر
دسته گل فولادی ها !
تحلیل خبر
واقعا ذوب به مانند وبصادر در گروه بانک و خودرو در خودرویی ها عمل کرد و جومنفی را خواهد داشت ذوب در 12ماهه 766 ریال زیان محقق کرده است و 54244 میلیارد ریال زیان خالص دارد 42555 میلیارد ریال زیان عملیاتی داشته است
سهم 9ماهه 26062 میلیارد ریال زیان عملیاتی و 12540 میلیارد ریال هزینه مالی داشت و رشد و سرعت خوبی !!! در تحقق زیان در 3ماهه چهارم داشت
صف فروش ذوب روی فولاد و بقیه فشار می آورد ولی این طور نیست که انها را صف کند . در فولادی ها گزارش هرمز بد نبود هرمز در 12ماهه تلفیقی 1151 و در سود اصلی 1120 ریال محقق کرده است
فجر و فسپا و برخی دیگر را باید کمی بیشتر زیرنظر گرفت . فغدیر امروز مجمع دارد بعد از مجمع جالب است و روی فولاژ هم موثر است .
به نظر افت دلار و افت نرخ شمش روی کل این گروه موثر است ولی با این حال بازهم فولاد و فخوز شرایط بدی ندارند
20 خرداد 1402


