خبر
در لاستیکی ها این …
تحلیل خبر
یکی از گزارش های خوب این گروه برای 2 سهم پکویر و پکرمان بود ولی بد نیست پیزد را هم زیرنظر داشته باشید . پیزد در 12ماهه تلفیقی حسابرسی شده به سود 396 ریالی در سود اصلی این عدد 612 ریال بود
پلاسک و پلاست هم هر دو دراین گروه هستند و با هم اشتباه می شوند ولی این سهم را نیز باید دنبال کرد . پلاسک در فروردین 1548 میلیارد ریال سود محقق کرده است و اردیبهشت به 3235 میلیارد ریال بود و 2ماهه به 4928 میلیارد ریال رسیده است مدت مشابه قبل این عدد 1679 میلیارد ریال بود. در 12ماهه بیش از 200 تومان زیان را به سود رساند و 12ماهه 5 ریال سود محقق کرده است پلاسک را کمی بیشتر زیر نظر بگیرید هر چند بسیار پر ریسک و پر نوسان است
20 خرداد 1402


