خبر
در قطعه سازی و خودرویی ها این …
تحلیل خبر
بازهم در بازار شایعه انتشار گزارش ضعیف این گروه است ولی به نظر خیلی چیز دور از انتظاری نیست در این گروه منفی امروز خودرو خساپا یک گام با دید نوسان بد نیست در این گروه زامیاد امروز اگر در منفی قرار گیرد با توجه به سود های 1100 1200 ریالی که برای سهم گفته می شود میتواند جالب باشد . خبهمن زیر 2400 ریال نیز برای خرید بد نیست و میتواند مورد توجه بازار باشد . دراین گروه ورنا در سود زیرمجموعه ها خوب بوده و این سهم نیز بد نیست زیر نظر باشد
اما در بین قطعه سازی ها از ختوقا شنیده می شود سودهای خوبی در زیرمجموعه ها وجود دارد و میتواند جالب باشد در سوی دیگر در برخی سهم ها رشد سود خوبی داشتیم کساپا یکی از انها بود سهم از زیان به سود رسید ولی مارکت انها هم کمی غیرمنطقی است کساپا در 6ماهه 58ریال زیان محقق کرد و 9ماهه این عدد 296 ریال زیان دارد .در 12ماهه به سود 461 ریالی رسیده است و از زیان به سود رفته است
دراین گروه ختراک را هم کمی بیشتر زیر نظر بگیرید ختراک در 6ماهه دوم بهتر بود و 12ماهه هم 2190 ریال سود محقق کرد سهم 9ماهه 1334 ریال و ۶ماهه ۸۵۴ ریال سود محقق کرده بود
۳ماهه این عدد 125 ریال بود
سهم 243 میلیارد ریال سود عملیاتی و 228 میلیارد ریال سود خالص دارد
در ۶ماهه سود عملیاتی ۱۷۸۱ میلیارد ریال و سود خالص ۱۵۵۹ میلیارد ریال بوده است
در 9ماهه سود عملیاتی 2696 و سود خالص 2435 میلیارد ریال بوده است
در 12ماهه سود عملیاتی 4384 و سود خالص 3998 میلیارد ریال بود از دید ما ختراک واقعا قیمت های خوبی را دارد و شاید این سهم در این نرخ ها بد نیاشد
شاید حرکت قطعه سازی ها به طور کلی از خود خودرویی ها به واسطه این گزارش های خوب بهتر باشد
31 اردیبهشت 1402


