خبر
در بین گزارش پتروشیمی ها …
تحلیل خبر
دیروز هم عرض شد که در بین گزارش پتروشیمی ها جم را کمی بیشتر زیرنظر بگیرید البته که سهم خیلی ارزان نیست ولی میتواند جالب باشد دراین گروه دیروز گزارش شفن و زاگرس هم رسید در شفن 12ماهه به سود جالب 1026 ریالی رسیده است
در 3ماهه با سرمایه جدید 175 ریال سود محقق کرده و 5797 میلیارد ریال سود عملیاتی و 5415 میلیارد ریال سود خالص دارد
در 6ماهه 168 ریال سود محقق کرده و 8099 میلیارد ریال سود عملیاتی و 5206 میلیارد ریال سود خالص دارد
در9ماهه 345 ریال سود هرسهم بوده و رشد خوبی داشت و 9871 میلیارد ریال سود عملیانی با کمک سود غیرعملیاتی به سود 10666 میلیارد ریالی رسیده است
در 12ماهه سود عملیاتی 12906 و سود خالص با کمک 27400 میلیارد ریال سود غیرعملیاتی به عدد 31759 میلیارد ریال رسیده است . شفن را با دید نوسان بد نمی بینیم ولی خیلی بنیادی نیس با غیرعملیاتی پیش رفته است
در زاگرس هم و 12ماهه به سود 13176 ریال رسیده است
سهم در 3ماهه به سود 4572 ریالی و 5683 ریال سود 6ماهه حسابرسی شده رسیده بود 9ماهه این عدد 8973 ریال شد
در 9ماهه 24583 میلیارد ریال سود عملیاتی و 21535 میلیارد ریال سود خالص دارد .
در 12ماهه سود عملیاتی 31401 و سود خالص 31622 میلیارد ریال بوده است زاگرس میتواند 2000 تومان سود را برای 1402 داشته باشد به نظر با دید کمی صبر زیر 16هزار سهم بد نیست
تا اینجا خیلی روی گزارش های این گروه نمی شود حساب کرد و شاید فقط شیران بود که گزارشش جذاب و جالب بود . و یا شاروم خوب عمل کرد .
31 اردیبهشت 1402


