خبر
در 3 گزینه گروه روی …
تحلیل خبر
نه این که گزارش فزرین بد باشد ولی خیلی دلچسب نبود ولی در عوض کیمیا را واقعا دیدیم که خوب کار کرد و میتواند رشد را ادامه دهد گزارش 12 ماهه 1401 کیمیا منتشر شد و مطابق با این گزارش شرکت در این دوره موفق به شناسایی 380 میلیارد تومان سود خالص شد. این بدان معنی است که شرکت در گزارش 12 ماهه خود موفق به شناسایی 127 تومان سود به ازای هر سهم شده است در حالی که سود خالص 1400 شرکت 69 تومان بود.
در این گروه کاما هم فضای خوبی را داشته است و به نظر با تلفیقی بخواهیم سهم را ببینیم بد نیست ولی اولویت او کمتر از کیمیاست
اگر اهل ریسک هستید فتوسا هم بد نیست زیرنظر باشد فتوسا در 12ماهه به سود 1443 ریالی رسیده است و با کمک 118 میلیارد تومان درامد سرفصل سایردرامد ها به سود خالص 2056 میلیارد ریالی رسیده است
به نظر فتوسا هم سهم خاص و پر ریسکی در بازار است .
30 اردیبهشت 1402


