خبر
بازهم هلدینگ ها را از …
تحلیل خبر
از نظر بنیادی گزارش 12ماهه برخی پالایشی و پتروشیمی ها برسد میتوان به غدیر و پارسان اعتماد کرد ولی از نظر بنیادی حتی با سود 6 ماهه تلفیقی هم شستا در قیمت های 1300ریال واقعا خوب است وغدیر زیر 24000 ریال قیمت خوبی دارد .در بین خاص ترها ومهان صبا وسپه وسکاب اصلاح خوبی کردند و میتوانند جالب باشند و ونیکی هم در فضای خوبی قرار دارد . وکغدیر هم شرایط بدی را ندارد و در این قیمت ها با چشم انداز 4000 ریال سود بدنیست .
با دید دو سهم خاص این گروه وتوکا و وخارزم را هم باید زیر نظر گرفت .
23 اردیبهشت 1402


