خبر
بین خودرویی ها این …
تحلیل خبر
همچنان گروه خودرو و خساپا در این گروه مورد توجه هستند در این گروه روی خبهمن و خزامیا هم می شود کمی بیشتر زوم بود
یک شنیده و تاکید میکنیم یک شنیده وجود دارد که شاید دلیل خرید خوب این دو سهم در روزهای قبل در بازار همین بوده است . نامه ای از سوی این دو شرکت برای ریاست جمهوری تنظیم شده که به موضوع انتقال به بازار پایه و اخراج از بورس اشاره شده و راهکارهای کاهش زیان در آن مطرح شده است که در این نامه راه های مختلف پیشنهاد شده که تجدید ارزیابی یکی از انهاست ولی هنوز قطعی نیست اما به هر حال این نشان میدهد در هفته و ماه های اتی تا مهر تحرکاتی ازاین نظر روی این دو سهم رخ خواهد داد . به نظر رویداد مهمی برای هردو خواهد بود و با دید نوسان سایپا و خودرو منطقی است
در این گروه خدیزل هم خوب عمل کرد خدیزل 12ماهه جالبی داشت به نظر سهم در قیمت های خوبی است با چشم انداز 2000 ریال سود 1402 و تقسیم سود خوب . خبهمن همازاین سود قطعا نفع می برد
در 12ماهه 1039 و 9ماهه 521 ریال ، 6ماهه 286 ریال سود محقق کرده بود
سهم در 3ماهه 1400 میلیارد ریال سود خالص محقق کرده است و 2499 میلیارد ریال سود عملیاتی داشته است
در 6ماهه سود عملیاتی با رشد خوب 7693 و سود خالص 4841 میلیارد ریال بوده است
در 9ماهه 14195 میلیارد ریال سود عملیاتی و 8809 میلیارد ریال سود خالص دارد
در 12ماهه 26718 میلیارد ریال سود عملیاتی و 17566 میلیارد ریال سود خالص دارد
خمحرکه هم در زیرمجموعه ها سود خوبی دارد توليدي نيرو محرکه از زیرمجموعه های خمحرکه در 12ماهه به سود 1021 میلیارد ریالی رسیده است
20 اردیبهشت 1402


