خبر
وبازهم سیمانی ها …
تحلیل خبر
انصافا سمازن هم 3ماهه خوبی داد هم گزارش فروردین خوبی دارد سمازن اولین ماه سال مالی را با فروش 1055 میلیارد ریالی آغاز کرده است و بهمن 1054 میلیارد ریال و اسفند 1029 میلیارد ریال و فروردین با رشد 1339 میلیارد ریال فروش داشته است و 4 ماهه 4479 میلیارد ریال بوده است
دیشب سفانو هم گزارش 12ماهه داد و عملکرد خوبی را ثبت کرد 12ماهه خوبی داشت و 11781 ریال سود محقق کرده است
محاسبات جدول فوق نشان می دهد که از مجموع مبلغ ۵،۴۸۱،۵۷۵ میلیون ریال افزايش مبلغ فروش خالص شرکت در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال قبل ، مبلغ ۸۱۲،۶۳۸ میلیون ریال افزایش ناشی از افزایش حجم فروش و مبلغ ۴،۶۶۸،۹۳۷ میلیون ريال افزايش، ناشی از افزايش نرخ فروش می باشد .
در 9ماهه 7611 ریال و در 6ماهه 4317 ریال سود به ازای هر سهم دارد در 6ماهه 1822 میلیارد ریال سود عملیاتی و 2147 میلیارد ریال سود خالص دارد
سهم در3ماهه 2057 ریال محقق کرده 1028 میلیارد ریال سود خالص و 858 میلیارد ریال سود عملیاتی داشته است
در 9ماهه 3337 میلیارد ریال سود عملیاتی و 3775 میلیارد ریال سود خالص دارد
در 12ماهه سود عملیاتی 5420 و سود خالص 5852 میلیاردریال بود
برای 1402 به نظر 14000 ریال سود را داشته باشد بهنظر هنوز یکی از سهم های منطقی و به قیمت گروه است
سابیک هم گزارش داده و او هم بد نبود
در مجموع گزارش سیمانی ها رادر ماهانه جالب میبینیم از سکرما و ساروم تا سخوز و سفانو و معتقدیم اگر اتفاق عجیبی برای گروه رخ ندهد شرایط خوبی را دارند
سفارس و سیتا را هم در نظر داشته باشید
6 اردبهشت 1402


