خبر
از گروه سیمان هم …
تحلیل خبر
دراین گروه برخی گزارش ها بسیار خاص و مورد توجه است و میتواند امیدواری ها به بازار و این گروه را بیشتر کند البته اگر حاشیه سود و بهای تمام شده با تحولات نرخ سوخت و موارد دیگر تغییر نکند . ساربیل یکی از این شرکت ها بود که با این رویه پیش برود میتواند گزارش های خوبی را بزند سهمی کهدر اولین ماه سال مالی به فروش 400 میلیارد ریالی رسیده است و بهمن به 405 میلیارد ریال و اسفند با رشد فروش 731 میلیارد ریال شده در فروردین با فروش 770 میلیارد ریالی مواجه بود4 ماهه 2308 میلیارد ریال بوده است .در 3ماهه به سود 1399 ریالی رسیده است و 673 میلیارد یال سود عملیاتی و 671 میلیارد ریال سود خالص دارد
ساراب هم بد نبود و بهتر است کمی بیشتر در دید باشد ساراب فروردین را با فروش 556 میلیارد ریالی آغاز کرده است
سفار با خبرهای افزایش سرمایه و گزارش روبرو بود و البته فکر میکنیم اگر بحث افزایش سرمایه مطرح نباشد این سهم کمی قیمتش بالاست
سکرما هم گزارش بدی نداشت سکرما در دی در اولین ماه سال مالی با کمی افت 442 میلیارد ریال فروش داشت در بهمن 583 میلیارد ریال و اسفند با رشد 837 میلیارد ریال شد در فروردین این عدد به 696 میلیارد ریال رسید و 4 ماهه 2558 میلیارد ریال فروخت
در بین هلدینگ ها سیدکو را نیز زیر نظر بگیرید برخی معتقدند امسال 200 تقسیم و سال بعد 300 سود دارد و این میتواند عاملی برای حرکت سهم شود
5 اردبهشت 1402


