خبر
بین سیمانی ها به …
تحلیل خبر
شرکت ها یکی یکی مجمع می روند و دیروز هم در بورس کالا سیمان تا 1200 هم معامله شد به نظر این گروه اگر یک اصلاح بدهد برای بازار نقاط بسیار خوب و جالبی را خواهد داشت دراین گروه ابیک را نیز کمی بیشتر زیر نظر بگیرید
سصوفی نیز گزینه خوبی است در مهر 1162 میلیارد ریال و ابان 1210 میلیارد ریال بوده است . در آذر با کمی افت 945 میلیارد ریال بوده است
زمستان با افت اغاز شد ولی اسفند خوب بود سهم در دی 603 میلیارد ریال و بهمن 623 و اسفند 1208 میلیارد ریال فروش داشت
12 ماهه 12146 میلیارد ریال شد
قبل تر در مورد ساوه و سفانو هم گفته بودیم . ساربیل هم گزارش داد و چشم انداز 7000 ریال سود را دارد ساربیل در 3ماهه به سود 1399 ریالی رسیده است و 673 میلیارد یال سود عملیاتی و 671 میلیارد ریال سود خالص دارد
28 فروردین 1402


