خبر
فنورد در این که …
تحلیل خبر
در گروه فولاد به نظر گزارش های 12ماهه بد نیست ولی باید گزینه های خاص رو بهتری را پیدا کرد فنورد گزارش بدی نداشت فنورد
در آذر به 2786 میلیارد ریال رسید و نرخ ۱۶۱,۸۳۰,۸۵۴ ریال بود در دی به 2734 میلیارد ریال رسید و نرخ ۱۷۶,۸۷۵,۸۵۸ ریال بود و رشد کرد در بهمن با فروش 2577 میلیارد ریالی مواجه بود و نرخ ۲۰۰,۷۱۲,۴۰۴ ریال شد در اسفند با رشد خوب 4487 میلیارد ریال شده و نرخ ۲۴۲,۸۰۶,۴۴۳ ریال بوده است
12 ماهه 29191 میلیارد ریال بوده است مدت مشابه قبل 24214 میلیارد ریال بود سهم 12ماهه خوبی میدهد و میتواند جالب باشد
در گروه فلزات اگر بخواهیم کنار این سهم بررسی کنیم منفی های فایرا و فاسمین را توصیه میکنیم چرا که دولت کمتر میتواند در انها دخالت کند . با دید کمی صبر هردو گزینه های خوبی بوده و 12ماهه های خوبی را راهی بازار میکنند .
27 فروردین 1402


