خبر
در پتروشیمی ها از …
تحلیل خبر
برای پارس با این مفروضات به نظر 330 ریال سود میتوان محاسبه کرد و پارس دراین قیمت ها در منفی خریدش با دید رفتن به مجمع بد نیست در گروه پتروشیمی شاراک هم 12ماهه خوبی میدهد و شگویا هم بد نیست روی متانولی ها شخارک را هم کمی بیشتر زیر نظر بگیرید .
اگر پارسان را پتروشیمی حساب کنیم فکر میکنیم با مفروضات نسبتا خاص میشود روی 8000 ریال سود در پارسان حساب باز کرد و احتمالا یکی از گزینه های خوب این گروه می شود
دراین گروه با دید نوسان شاروم هم یکی از گزینه های خاص بوده و میتواند جالب باشد . شاروم در اسفند 900 و بهمن 820 میلیارد ریال فروش داشت
سهم در دی 448 و آذر 731 میلیارد ریال فروش داشت 12 ماهه 9761 میلیارد ریال بود و مدت مشابه 5653 میلیارد ریال بوده است سهم به نظر گزارش 12ماهه خوبی میزند ولی دقت کنید که رشد خوبی را داشته ولی در کل با دید نوسان بد نیست
20 فروردین 1402


