خبر
از فولادی ها به این …
تحلیل خبر
با دید یک سهم میان مدتی خوب در گروه فولادمی شود سراغ فخوز و فولاد رفت . فولاژ را هم می شود زیر نظر گرفت و سهم خوبی است در کل بازی خوبی را دارد ولی با دید یک سهم خاص بخواهیم در گروه حرکت کنیم چند روزی است فنورد را کمی بیشتر زیر نظر داریم میتواند گزینه جالبی باشد منتهی اما و اگر در سهم کم نیست ولی در کل گزارش ماهانه های بدی نداده است در آذر به 2786 میلیارد ریال رسید و نرخ ۱۶۱,۸۳۰,۸۵۴ ریال بود
در دی به 2734 میلیارد ریال رسید و نرخ ۱۷۶,۸۷۵,۸۵۸ ریال بود و رشد کرد
در بهمن با فروش 2577 میلیارد ریالی مواجه بود و نرخ ۲۰۰,۷۱۲,۴۰۴ ریال شد
11 ماهه 22704 میلیارد ریال بوده است مدت مشابه قبل 20565 میلیارد ریال بود
در بین سایرین فسوژ و فروژ هم بد نیستند ولی شاید شرایط فنورد جالب تر باشد .
23 اسفند 1401


