خبر
از بین پالایشی ها در بازار …
تحلیل خبر
در مورد گروه پالایش نفت در نوسان است ولی خیلی ازار و اذیت ندارد طبق برخی شنیده ها نرخ نیمای 2 بعد از پایان سال 1401 در سال جدید پایه تمامی محاسبات خواهد شد و این اتفاق مهمی برای بازار است به نظر در این گروه داشتن یکی از دو سهم شبندر یا شپنا در پرتفوی بد نیست
در بین روغنی ها این 3 ماهه چهارم حاشیه سود انها بالا خواهد بود و به نظر گزارش های خوبی را از شرانل شبهرن و یا شسپا خواهیم داشت در شسپا سهم بازاری تر است و کمی اصلاح شود گزینه خاص این گروه خواهد بود .
16 اسفند 1401


