خبر
از گروه پالایش این …
تحلیل خبر
دراین گروه یک موضوع مهم بود و این که دوباره نرخ پایه 28500 تعیین شد و این اتفاق جذابی نبود درنهایت این نرخ قطعا تعدیل می شود و تغییر میکند ولی فقر تحلیلی و اطلاعاتی و رشد اخیر سهم شاید عرضه ها در این نقاط را بیشتر کند به نظر اگر با دید نوسان میخرید کمی مراقب باشید ولی با دید میان مدت همچنان شپنا گزینه خوب و منطقی این گروه است و شرانل هم در روانکارها جذاب است . شپنا را با دید مجمع سال بعد داشته باشید سود سال بعد شرکت میتواند 2400 2500 ریال شود با نرخ 36 هزار تومان .در مجموع این گروه را جالب تر و بهتر میبینیم ولی مشکل نرخ است
10 اسفند 1401


