خبر
بین پتروشیمی ها بازهم …
تحلیل خبر
دراین گروه گزارش پارس از دید ما خوب بود پارس در بهمن 43239 میلیارد ریال فروش داشت و نرخ ۲۹۵,۸۶۶,۳۸۷ ریال بود
دی با فروش 33563 میلیارد ریالی و آذر با فروش 34781 میلیارد ریالی مواجه شد و نرخ آذر ۲۴۱,۰۸۶,۷۸۵ ریال و نرخ استایرن در دی ۲۸۷,۲۸۵,۷۹۵ ریال بود
جمعا11 ماهه 467307 میلیارد ریال فروش داشت
مدت مشابه قبل 391738 میلیارد ریال بوده است
همچنان شخارک را جالب می بینیم و زاگرس کمی اصلاح کند جذاب می شود . گزارش شیراز هم جالب بود سهم در دی با کمی افت نسبت به آذر 11693 میلیارد ریال فروش داشت و نرخ اوره ۱۰۸,۶۰۲,۸۳۳ ریال داخل فروخته و صادرات محدودی داشته است
در آذر 25314 میلیارد ریال فروش داشت و نزدیک به 120 هزار تن با نرخ ۱۴۵,۰۴۳,۴۹۶ ریالی فروش داشته است
11 ماهه 214526 میلیارد ریال فروش داشت
مدت مشابه سال قبل 107336 میلیارد ریال بود
در شیراز با فشار افزایش سرمایه کمی سهم پر عرضه می شود
از دی ما نوری هم در گزارش دهی خوب عمل کرده است در مهر با افت 64600 میلیارد ریال و ابان 88631 میلیارد ریال و آذر 105021 میلیارد ریال فروش داشت
و در دی با درامد 114247 میلیارد ریالی مواجه بوده و بهمن به 109738 میلیارد ریال رسیده و 11 ماهه 969534 میلیارد ریال فروش داشت مدت مشابه 666605 میلیارد ریال بود
به طور کلی این گروه فضای خوبی را در گزارش دهی داشت و حالا باید منتظر بهبود اوضاع باشیم
9 اسفند 1401


