خبر
از فولادی ها به این …
تحلیل خبر
سیل گزارش های ماهانه این گروه راهی بازار شد مثلا ذوب خوب بود ولی معتقدیم بازی این سهم بیشتر نوسان گیری است در ذوب بهمن قوی داشت و 53820 میلیارد ریال فروش زد نرخ تیر آهن ۱۷۴,۲۵۴,۰۵۴ ریال بود
فروش سهم در مهر 30299 میلیارد ریال و ابان 37414 میلیارد ریال و آذر 33948 میلیارد ریال شده بود
در دی با عدد 36614 میلیارد ریالی مواجه بود و کمی رشد کرد جمعا11ماهه به عدد 407300 میلیارد ریالی رسیده است مدت مشابه قبل 316822 میلیارد ریال بود
در فوکا درامد این ماه جالب شده است و بد نیست سهم زیر نظر باشد سهم در آذر خوب ظاهر شد و 3980 میلیاردریال فروش داشت و دی 3290 میلیارد ریال بود در بهمن با رشد چشم گیر به 7170 میلیارد ریال رسیده است و رشد داشته است و 11 ماهه 49410 میلیارد ریال فروش داشته است و10 ماهه قبل 34395 میلیارد ریال بود
هرمز هم به مجمع می رود و با دید خرید یک سهم میان مدتی بد نیست ولی بین فولاد و رمز ترجیح ما با فولاد است
فسازان در کنار برخی کوچکترها گزارش خوبی دادند ولی قیمت هم خوب بوده و رشد کرده و خیلی اصلاح نداشته است در فسازان در بهمن با رشد 4714 میلیارد ریال شد و نرخ صادراتی ۲۱۰,۳۶۵,۳۱۴ ریال بود
دی 3139 میلیاردریال بود و نرخ ۱۷۶,۱۹۳,۳۹۹ ریال شد . آذر 3270 میلیارد ریال فروش داشته و نرخ ۱۶۵,۰۵۸,۲۶۱ ریال است
11 ماهه 30578 میلیارد ریال فروش داشته و مدت مشابه 21879 میلیارد ریال است
در 2 سهم خاص نیز فسپا سرمایه را ثبت کرده و به زودی به بازار می اید فضای سهم بد نبود و گزارش های بدی نداشته معتقدیم زیر 5000 ریال سهم برای نوسان بد نیست
فجهان هم دو ماهی است جالب است می فروشد و بد نیست زیر نظر باشد در دی به فروش 13148 میلیارد ریالی رسیده است در بهمن این عدد 21508 میلیارد ریال بود
11 ماهه 118781 میلیارد ریال فروش داشته است و مدت مشابه سال قبل این عدد 92668 میلیارد ریال بود
در آخر بازهم معتقدیم با این گزارش خاص فولاد او همچنان گزینه اول این گروه است سهمی که سال اتی 200 تومان سود را دارد و افزایش سرمایه میدهد و با دید نگهداری یک سهم میان مدتی خوب است
8 اسفند 1401


