خبر
از فولادی ها در بازار …
تحلیل خبر
همچنان معتقدیم با وجود تمام اتفاقات خود فولاد گزینه خاص و بهتر گروه است ولی برخی تک سهم ها نیز شرایط خوبی دارند مثلا فجزو یا فنورد که البته فنورد کمی افت کرد ولی در کل خوب بود
هرمز هم برایند خوبی را دارد هرمز دی خوبی داشت ولی بهمن کمی کم شد
در مهر با رشد فروش 19955 میلیارد ریال فروش داشت و 45 هزار تن اسلب با نرخ ۱۷۴,۷۴۶,۷۶۱ ریال صادر کرده است
در ابان این عدد 15806 میلیارد ریال شده و نرخ فروش داخلی ۱۲۷,۴۴۲,۳۰۳ ریال بود و اذر با فروش 15793 میلیارد ریالی مواجه بود و نرخ فروش داخل ۱۳۴,۰۵۲,۵۱۹ ریال بود
در دی به فروش جالب 23984 میلیارد ریالی رسید ولی بهمنبه خوبی دی نبود و 17056 میلیارد ریال فروش داشت
11ماهه به جمع فروش 182256 میلیارد ریالی رسید
مبلغ فروش مشابه سال مالی قبل196976 میلیارد ریال بود.
اگر قصد یک سهم خاص را دارید بازگشایی چدن با دید نوسان و یا فلوله با دید کمی صبر گزینه های نوسانی تر گروه هستند و شرایط خوبی دارند
7 اسفند 1401


