خبر
بین فلزاتی ها از …
تحلیل خبر
دراین گروه فاسمین اگهی دعوت به مجمع زده و به مجمع می رود با دید بلند مدت و چشم خود را ببندی و سهم بخری به نظر فاسمین گزینه خوبی است . در بین فلزاتی ها بارها روی فباهنر تاکید کردیم فنوال هم گزینه خوبی بوده است در زمستان در دی 1354 میلیارد ریال و بهمن 1572 میلیارد ریال بود و11ماهه 11920 میلیارد ریال فروش زد و مدت مشابه قبل 8209 میلیارد ریال بود.9ماهه 446 ریال سود محقق کرده است
فمراد را باید فولادیدید ولی در کل چند ماهی است وضعیت شرکت بهتر شده فمراد را هم کمی بیشتر این روزها بررسی کنید .
و اما فملی که این روزها حرف و زیاد زیادی را دارد . ال بگوییم این که نرخ از 45 هزار به 36200 در تسعیر و پایه حرکت کرد اتفاق درستی بود نرخ ها باید بر اساس نیما باشند مثل قبل پس اتفاق عجیبی نیست ولی نکته مهم گزارش بسیار خاص سهم است
و اما فملی فملی در بهمن دست به کار بزرگی زد و 102328 میلیارد ریال فروش داشت
11 هزار تن با نرخ ۳,۱۵۲,۱۴۶,۷۲۱ ریال صادر کرده و 15 هزار تن فروش داخل بوده با نرخ ۳,۰۱۰,۴۱۶,۵۵۴ ریال امروز اگر سهم منفی بود با دید یک سهم میان مدتی خریدش خوب و جالب به نظر میرسد .
6 اسفند 1401


