خبر
از بین پتروشیمی ها …
تحلیل خبر
دراین گروه بالاخره روشن شد و نرخ 36 هزار تومان برای این گروه باز شده است بیش از همه این خبر برای زاگرس خبرخوبی است به نظر با این نرخ 36100 عملیات خوبی برای زاگرس در حال وقوع است و رشد سود اوری را دارد هر چند ماهانه سهم خوب نبود اگر زاگرس نبود شاید اول شخارک و بعد شفن هم جالب باشند
گزینه بعدی شپدیس است و سپس شیراز در گروه اوره گه هردو قابلیت های خوبی با دید نوسان و یا حتی دید و صبر میان مدت دارند
نوری و بعلی را هم با این نرخ ارز جالب می بینیم ولی در کل فارس هم با این شرایط ارزنده ترخواهد شد . نکته بسیار مهم در مورد برخی پتروشیمی ها این است که با نرخ 36100 بین مجتمعی برخی سهم ها نظیر شغدیر جم پیلن و … اسیب می بینند و کمی بیشتر مراقب باشید
3 اسفند 1401


