خبر
از گروه سیمان هم …
تحلیل خبر
دراین گروه گزارش ها و شرایط خوبی را شاهدیم در بین سیمانیها، سفانو پس از گزارش خوب پاییز که برای چهارمین فصل متوالی رشد داشت، برای دی ماه هم گزارش خوبی داده و به نظر می رسد کمبود گاز مشکلی در عملیات شرکت ایجاد نکرده و تولید و فروش مقداری شرکت رشد هم داشته است. در نه ماهه، ماهانه 79 میلیارد تومان و در پاییز ماهانه 104 میلیارد تومان فروخته است که در دی ماه به 135 میلیارد تومان رسیده است. سود هر سهم در دورۀ نه ماهه 755 تومان بوده و دستیابی به سود 1000 تومانی دور از انتظار نیست. در منفی های این روزها، می توان آن را مدنظر داشت. البته انتظار از سود سفانو حتی بیشتر از 1200 هم هست
ساروج هم گزارش خوبی از نظر سود سازی داشت ساروج در 12ماهه تلفیقی 3454 و در سود اصلی 3437 ریال سود محقق کرده است
ستران ساوه سخوز هم زیر نظر باشند . دراین گروه اردستان با 3500 تا 4000 ریال سود امسال و سال بعد در این قیمت ها عرضه شود بد نیست . در نهایت خود سفار با شایعه 3500 ریال سود میتواند در این نقاط زیر نظر باشد .
12بهمن 1401


