خبر
فولادی ها میتوانند از …
تحلیل خبر
گزارش برخی نماد های فولادی جالب بوده از فولاژ بگیر تا فنورد . در فنورد در مهر با افت 1227 میلیارد ریال شده و نرخ ۱۵۶,۰۳۷,۲۵۰ ریال بود
در ابان با عدد 2791 میلیارد ریالی مواجه شده و نرخ ۱۶۱,۳۸۷,۲۳۱ ریال بود
در آذر به 2786 میلیارد ریال رسید و نرخ ۱۶۱,۸۳۰,۸۵۴ ریال بود
در دی به 2734 میلیارد ریال رسید و نرخ ۱۷۶,۸۷۵,۸۵۸ ریال بود و رشد کرد
10 ماهه 22126 میلیارد ریال بوده است مدت مشابه قبل 18195 میلیارد ریال بود
خود فولاد هم بد نبود و گزارش نرمالی را داد در آبان هم با رشد 114094 میلیارد ریالی مواجه بوده و نرخ ۱۶۹,۶۸۳ ریال شد
در آذر با فروش 122928 میلیارد ریالی مواجه بود و نرخ ۱۶۷,۸۳۴ ریال است
در زمستان در دی 114384 میلیارد ریال فروش داشت و نرخ ۱۷۲,۶۳۳ ریال بود
10 ماهه 1270757 میلیارد ریال فروش داشت مدت مشابه قبل 1182610 میلیارد ریال بود
چدن را هم زیر نظر بگیرید به نظر سهم این ماه کمی بهتر شده است در مهر این عدد 797 میلیارد ریال بود و آبان 850 میلیارد ریال شد و آذر 841 میلیارد ریال شده بود در دی به 935 میلیارد ریال رسید و افزایش داشته است
10 ماهه 7432 میلیارد ریال فروش داشت . مدت مشابه قبل 4656 میلیارد ریال بوده است
فجر و فسپا هم جالب بودند و شرایط خوبی داشتند . اما امروز سراغ یک گزینه خاص تر برای بررسی بیشتر می رویم و ان هم هرمز است که افزایش سرمایه رو کرده و گزارش ماهانه بدی نزده است هرمز دی خوبی داشت
در مهر با رشد فروش 19955 میلیارد ریال فروش داشت و 45 هزار تن اسلب با نرخ ۱۷۴,۷۴۶,۷۶۱ ریال صادر کرده است
در ابان این عدد 15806 میلیارد ریال شده و نرخ فروش داخلی ۱۲۷,۴۴۲,۳۰۳ ریال بود و اذر با فروش 15793 میلیارد ریالی مواجه بود و نرخ فروش داخل ۱۳۴,۰۵۲,۵۱۹ ریال بود
در دی به فروش جالب 23984 میلیارد ریالی رسید و 10 ماهه به جمع فروش 165504 میلیارد ریالی رسید
مبلغ فروش مشابه سال مالی قبل179706 میلیارد ریال بود.
به نظر هرمز را کمی بیشتر و دقیق تر باید بررسی کرد و زیر نظر کرفت .
8 بهمن 1401


