خبر
ذوب به این …
تحلیل خبر
ذوب انقدر خاص است که باید جدا او را بررسی کرد ولی گزارش میاندوره ای سهم طبق معمول بد بود ولی مشکل اینجاست که اینبار بدتر از قبل بود 3 ماهه 20 ریال و 6ماهه 124 ریال و 9ماهه 506 ریال زیان داشت
در حالی که مدت مشابه قبل سود عملیاتی داشته و 360 ریال سود رسیده بود
در 3ماهه زیان عملیاتی 523 میلیارد ریال و 6ماهه 6599 میلیارد ریال زیان عملیاتی داشت و 9ماهه به 26062 میلیارد ریال رسید
3ماهه 1227 میلیارد ریال زیان خالص را رقم زده و 6ماهه 7628 میلیارد ریال و 9ماهه 31148 میلیارد ریال زیان شاید بحث نوسان سهم مطرح باشد ولی در گزارش دهی و زیان سازی خوب عمل کرده و خبری از تغییر و تحول شگرف در سهم نیست .
8 بهمن 1401


