خبر
در بین غذایی ها این …
تحلیل خبر
در بین غذایی ها اکثر غذایی ها افت فروش را داشتند ولی چند سهم مانند غشهداب مثلا بد نبود ولی باید اذعان داشت روغنی ها انصافا وصعیت خوبی را اشتند از غبشهر بگیر تا غکوروش ولی 2 سهم بیش از بقیه توجه ما را جلب کرد اولی بهپاک بود بهپاک 2 ماهی است که جالب می فروشد و دی با عدد 4820 میلیارد ریالی مواجه بود و سال مالی را آغاز کرد . بتواند ادامه دهد میتواند محول شود
دومی غکورش که خوب عمل کرده اند غکوروش در آذر و دی فروش متفاوت تری داشت ولی در دی کمی نسبت به ماه قبل افت کرد
فروش سهم در مهر به 9661 میلیارد ریال رسیده و ابان 14261 میلیارد ریال شد و آذر به 20010 میلیارد ریالی رسید
در دی این عدد 18979 میلیارد ریال بود و
10 ماهه 145049 میلیارد ریال فروش زد
مدت مشابه قبل 50359 میلیارد ریال بود
مهرام هم نسبت به گذشته خوب عمل کرد و چند ماهی است بهتر می فروشد و میتواند گزینه خوبی باشد در مهر به 1748 میلیارد ریال رسیده و کمی افت کرد و ابان بهتر بود و 1853 میلیارد ریال فروش داشت در آذر این عدد 1779 میلیارد ریال بود و دی با رشد خوب 2163 میلیارد ریال شد
10 ماهه 16518 میلیارد ریال فروش داشته است
مدت مشابه سال قبل 8972 میلیارد ریال بوده
8 بهمن 1401


