خبر
از گروه سیمان …
تحلیل خبر
در مورد این گروه نوشتیم که سخوز سفانو گزارشی بسیار خوب و منطقی بودند و طبیعی است مثبت باشند دیروز ساوه و سابیک هم گزارش دادند ساوه گزارش بهتری داشت ساوه در 3ماهه به سود 2608 ریالی و 6ماهه 6520 ریالی و 9ماهه 10980 ریالی رسیده و رشد 75% را داشته است
سهم در سود عملیاتی 1711 و در سود خالص 1694 میلیارد ریال محقق کرده است
در 6ماهه سود عملیاتی 4560 و سود خالص 4265 میلیارد ریال است
در 9ماهه 7772 میلیارد سود عملیاتی و سود خالص 7137 میلیارد ریال دارد
در سابیک هم بد نبود سابیک در 3ماهه 532 ریال و 6ماهه 1247 ریال 9ماهه 1876 ریال سود محقق کرده است به نظر دراین گروه اگر اهل کمی ریسک هستید سپاهان هم گزینه خوبی است سشرق بد نیست . با دید کمی صبر کردن میتوان سراغ خود سفارس رفت که بازدهی خوبی را ثبت میکند .
2 بهمن 1401


