خبر
فضای خودرو بعد از گزارش ها …
تحلیل خبر
گزارش ها نه این که بد باشد ولی چنگی به دل نمیزد . دراین گروه خودرو به سود رسید ولی دقت کنید 20 هزار میلیارد درامد نوع دیگر را در صورت های مالی شناسایی کرده که نه به بار است و نه به دار !! ولی در کل خودرو گزارشی روی کاغد خوب بود . خساپا چنگی به دل نمی زد . خزامیا متوقف است ولی گزارش خوبی داشت و شاید یکی از خوب ها بود . خدیزل با توجه به قمیت نه خیلی و درنهایت خاور با این که خوب بود ولی سرعت رشد قیمت سهم از سرعت سود سازی بیشتر شده بود . در 6ماهه 266 ریال و 9ماهه 503 ریال سود محقق کرده است
سهم در 3ماهه 6946 میلیارد ریال سود عملیاتی و با کنترل هزینه های مالی در سطح 811 میلیارد ریال به سود خالص 5550 میلیارد ریالی رسیده است
در 6ماهه سود عملیاتی 25062 و هزینه های مالی 1618 و سود خالص 22993 میلیارد ریال است
در 9ماهه سود عملیاتی با رشد 49721 و هزینه مالی 2735 و با در نظر گرفتن مالیات 9172 میلیون ریالی به سود 43401 میلیارد ریالی رسیده است
رسیدن ه 700 ریال سود در خاور جالب است و شاید یک اصلاح کوچک را داشته باشد
خودرو در منفی های امروز با خبرهای عرضه هیاما خریداران خوبی دارد در خساپا باید خبرهای بلوک برسد سهم رشد کند .
بین قطعه سازی ها خرینگ خنصیر خپویش شرایط بدی را نداشتند و در نهایت خشرق و ختوقا هم میتوانند زیر نظر باشند خکار و خزر هم انصافا خوب بودند و در بین گزارش قطعه سازها این دو گزارش های خوبی را زده بودند
گروه خودرو هیچ وقت با گزارش حرکت نکرده و انتظاری از انها نیست .
1 بهمن 1401


