خبر
از بین سیمانی ها هم
تحلیل خبر
چند گزارش سیمانی رسیده است و به نظر ادامه انتشار انها میتواند برخی از سهم های سیمانی بازار را به حرکت امیدوار سازد.
در ساربیل 12ماهه به سود 6262 ریالی رسیده است .
در 3 ماهه به سود 608 ریالی رسیده که 305 میلیارد ریال سود عملیاتی و 291 میلیارد ریال سود خالص داشت
در 6ماهه سود به 2077 ریال رسیده 6ماهه 1115 میلیارد ریال سود عملیاتی و سود خالص 997 میلیارد ریال است
در9ماهه سود عملیاتی 2259 و سود خالص 1962 میلیارد ریال بود و در یک گزارش خوب 4088 ریال به ازای هر سهم محقق کرد.
در 12ماهه به سود 6262 ریالی و 3331 میلیارد ریال سود عملیاتی و 3005 میلیارد ریال سود خالص دارد . معتقدیم ساربیل تا 3600 تومان اصلاح کند جای خوبی میرسد
سفار هم گزارش داشت سفار در 3ماهه به سود 2062 ریالی و 6ماهه 4421 ریال و ۹ماهه به عدد ۶۸۸۷ ریالی رسیده است
سهم در 3ماهه 389 میلیارد ریال سود عملیاتی ،154 میلیارد ریال سود غیرعملیاتی و 480 یلیارد ریال سود خالص دارد
در 6ماهه سود عملیاتی 947 و سود خالص 1029 میلیارد ریال بود
در ۹ماهه سود عملیاتی با رشد ۱۴۶۵ میلیارد ریال بود و سود خالص ۱۶۰۴ میلیارد ریال بوده است . سفار را بیشتر به خاطر زمین ها میخریدند ولی به نظر زیر 7000 تومان نمی شود سهم را دید .
در بین سایر سهم های گروه گزارش سفانو سرود سخوز را دنبال کنید و در بین سهم های خاص نیز سشرق را فکر میکنیم بد نیست بیشتر زیر نظر داشته باشید
26 دی 1401


