خبر
در ونوین و وساخت و …
تحلیل خبر
بازی جالبی را در وساخت و ونوین و ومهان شاهد هستیم .به نظر به زودی ومهان با خرید بلوک وکبهمن و سایر سهم ها از بازار درصد خود را در وساخت بالا برده و مدیریت در ونوین را نزدیک تر به خود می بیند از همین رو خرید وساخت با دید نوسان ازاین بعد میتواند جالب باشد شنیده می شود بلوک وثنو و وکبهمن را نیز وساخت می خرد و میتواند 3 سیت را در هیئت مدیره بگذارد . همیشه بین 65 تا 68% در جلسه شرکت میکنند و یعنی هر کسی تقریبا 34% وساخت را داشته باشد میتواند در ونوین هم 2 سیت حاقل بگیرد و به نظر ومهان با این حرکت کم کم به مدیریت ونوین نزدیک می شود از همین رو ومهان ونوین وساخت هر 3 قابلیت های خوبی برای نوسان در بازار دارند .
26 دی 1401


