خبر
از پالایشی ها در بازار …
تحلیل خبر
از روز چهارشنبه باردیگر زمزمه هایی مطرح شده است که گزارش پالایشی ها گزارش خوبی نیست و همین موضوع فشار فروش به این گروه را افزایش داده است . البته تاوقتی قطعه نشده نباید قضاوت کرد ولی تجربه نشان داده این شایعات معمولا درست از اب در می آید . حتی با بدترین سناریو و بدترین فاز پیش برویم به نظر شپنا با چشم انداز سود 1600 ریالی و شراز با سود 4100 4200 ریالی و شبندر با سود 2500 ریالی برای کل سال همچنان قیمت های بدی نیستند ولی ممکن است انقدر خوب و قوی و جذاب برای بازار نباشند و کمی اصلاح آنها را در مسیر بهتری قرار دهد .
در این گروه بین نفتی ها فکر میکنیم شرایط شبهرن خاص ترو بهتر باشد فروش در مهر به 13010 میلیارد و ابان 17044 میلیارد ریالی رسیده و کمی رشد کرد در آذر به 14132 میلیارد ریال رسید
9 ماهه 125716 میلیارد ریال بود و رشد خوبی داشته و مدت مشابه 78109 میلیارد ریال بود سهم را کمی بیشتر زیر نظر داشته باشید
17 دی 1401


