خبر
از بین فولادی ها به این …
تحلیل خبر
در گروه فولاد گزارش ها میرسد و هنوز نمی شود چیزی گفت ولی بد هم نیست مثلا در فخوز بد نبود فخوز آذر خوبی داشت
در 3ماهه سوم در مهر 40014 میلیارد ریال فروش داشت و نرخ بلوم صادرات ۱۲۱,۱۳۸,۴۱۳ ریال است
در ابان 41410 میلیارد ریال فروش داشته است و نرخ صادراتی ۱۲۹,۷۶۸,۰۸۱ ریال بوده است .
در آذر با فروش 47586 میلیارد ریالی مواجه بود و نرخ ۱۲۷,۹۷۵,۶۵۶ ریال است
9 ماهه 366866 میلیاردریال فروش و9 ماهه مشابه قبل 330590 میلیارد ریال بوده است ببنید فخوز در پاییز 13 هزار میلیارد تومان فروش داشت که حدود 2 هزار میلیارد تومان از تابستان بیشتر است و این خوب است.
فولاد مبارکه جای حساسی رسیده و کمی عرضه در سهم طبیعی است
فجر را جالب میخریدند به نظر گزارش 9 ماهه خوبی بدهد در فجر آبان خوبی داشت ولی در آذر کمی افت کرد
در 3ماهه سوم مهر کمی کاهشی شد و فروش 2868 میلیرد ریال شده و نرخ ۲۶۰,۱۴۶,۳۹۰ ریال بود
در ابان این عدد با رشد 4306 میلیارد ریال شده و نرخ ۲۶۵,۰۷۰,۶۱۸ ریال بود در اذر 3814 میلیارد ریال فروش داشت و نرخ با رشد ۲۸۲,۲۰۸,۲۴۶ ریال است
9 ماهه 34664 میلیارد ریال فروش داشت و مدت مشابه قبل 38171 میلیارد ریال بود
به نظر فسپا هم با توجه به گزارش احتمالی خوب و افزایش سرمایه م یتواند جالب باشد ولی در کل تا به این جای کار گزارش فولاژ و فخوز خوب بوده است
5 دی 1401


