[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
از بین فولادی ها …
تحلیل خبر
در گروه فولادی ها فخوز همچنان مورد توجه است بعد از فخوز سراغ ارفع می رویم که خوب بوده و در فروش موفق عمل کرد . فسپا بد نبود و جالب بود . برخی مخالف هستند ولی هرمز هم انصافا فروش های خوبی را ثبت کرده است هرمز مهر و ابان خوبی داشت
در 3ماهه دوم در تیر با 24055 میلیارد ریال آغاز کرده است و مرداد 8375 میلیارد ریال بوده و و شهریور 9012 میلیارد ریال
در مهر با رشد فروش 19955 میلیارد ریال فروش داشت و 45 هزار تن اسلب با نرخ ۱۷۴,۷۴۶,۷۶۱ ریال صادر کرده است
در ابان این عدد 15806 میلیارد ریال شده و نرخ فروش داخلی ۱۲۷,۴۴۲,۳۰۳ ریال بود و به جمع فروش 125726 میلیارد ریالی رسید
مبلغ فروش مشابه سال مالی قبل 141763 میلیارد ریال بود.
برخی از کاوه می گویند ولی فروش اخیر او چنگی به دل نمی زد و در نهایت بازهم معتقدیم ارزان ترین و بهترین های این گروه فولاد و فخوز هستند
12 آذر 1401
[/ihc-hide-content]


