[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
بین فولادی ها هم …
تحلیل خبر
روی هرمز کمی بیشتر زوم باشید ولی توصیه به خرید نیست در ارفع همینطور و فغدیر را هم توصیه به بررسی بیشتر داریم خود فولاد و در نهایت فخوز هم خوب است در فخوز صنعت فولاد شادگان از زیرمجموعه های فخوز در 6ماهه به سود 6088 میلیارد ریالی رسیده است درست است که فملی فولادی نیست ولی فکر میکنیم در منفی های امروز احتمالی فملی را با دید یک سهم سهامداری نه نوسانی جالب است .
9 آذر 1401
[/ihc-hide-content]


