[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
با دید گروه فولاد هم …
تحلیل خبر
احساس میکنیم گزارش های گروه فولاد خوب بود و بهتر عمل کرد . این ماه فضای خوبی را داشتیم و فکر میکنیم گزینه های این ماه نیز کمی برای خرید بیشتر شدند روزهای قبل از فخوز و ارفع میگفتیم فکر میکنیم فغدیر هم جالب بوده است فغدیر مهر و آبان خوبی را ثبت کرد
در 3 ماهه دوم تیر به عدد 4140 میلیارد ریال بوده و مرداد 3227 میلیارد ریال و شهریور با رشد خوب 10293 میلیارد ریال بوده است
در مهر به 7811 میلیارد ریال رسیده و عدد بدی نبود آبان هم 12464 میلیارد ریال شد و رشد خوبی داشت
در 8 ماهه 50190 میلیارد ریال فروش داشت و مدت مشابه قبل این عدد 48700 میلیارد ریال بود
فغدیر را کمی بیشتر دراین .رزها دنبال کنید
روزهای قبل از فولاژ هم صحبت میکردیم و او نیز خوب بود
گزارش کویر هم بد نبود ولی یک ماه است خوب شده و باید اطمینان حاصل کرد
دیگر سهمی که دو ماه اخیرش خوب بوده هرمز است هرمز مهر و ابان خوبی داشت
در 3ماهه دوم در تیر با 24055 میلیارد ریال آغاز کرده است و مرداد 8375 میلیارد ریال بوده و و شهریور 9012 میلیارد ریال
در مهر با رشد فروش 19955 میلیارد ریال فروش داشت و 45 هزار تن اسلب با نرخ ۱۷۴,۷۴۶,۷۶۱ ریال صادر کرده است
در ابان این عدد 15806 میلیارد ریال شده و نرخ فروش داخلی ۱۲۷,۴۴۲,۳۰۳ ریال بود و به جمع فروش 125726 میلیارد ریالی رسید
مبلغ فروش مشابه سال مالی قبل 141763 میلیارد ریال بود.
و در نهایت خود فولاد هم عالی بود و میتواند جالب باشد در ۳ماهه دوم در تیرماه به فروش ۱۲۴۳۰۷ میلیارد ریالی رسیده است و در نرخ این عدد ۲۰۳,۹۳۷ ریال بوده است
در مرداد 102344 میلیارد ریال بوده و نرخ ۱۹۳,۷۵۱ ریال
در شهریور هم 98064 میلیارد ریال بوده است و نرخ ۱۸۰,۷۳۷ ریال است
در مهر با فروش 107258 میلیارد ریالی و نرخ ۱۷۵,۰۵۰ ریالی مواجه بود
در آبان هم با رشد 114094 میلیارد ریالی مواجه بوده و نرخ ۱۶۹,۶۸۳ ریال شد
8 ماهه 1024912 میلیارد ریال فروش داشت مدت مشابه قبل 912126 میلیارد ریال بود
بین این گزارش های خاص احساس میکنیم فغدیر و هرمز خوب بودند
8 آذر 1401
[/ihc-hide-content]


