[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
بین فلزاتی ها باید …
تحلیل خبر
در گروه فلزات روزهای قبل از فباهنر صحبت کردیم فلوله بد نبود و فاسمین و کیمیا و فزرین را هم بد نمی بینمیو باز بین انها 1620 1630 فاسمین خوب است ولی با دید سهم های دیگر و بررسی آن فایرا هم خوب بود سهمی که
در مرداد به 12266 میلیارد ریال رسیده است و شهریور به 10909 میلیارد ریال بود
در مهر به 12078 میلیارد ریال رسیده و رشد داشت و ابان هم 12618 میلیارد ریال بود
8 ماهه 100844 میلیارد ریال فروش داشت و مدت مشابه قبل 67629 میلیارد ریال بوده است
فایرا و فملی فاسمین سه غول عمده فلزات بازار هستند و بین این 3 فایرا رتبه اخر بررسی را دارد ولی بد نیست ماهانه های سهم زیر نظر باشد
8 آذر 1401
[/ihc-hide-content]


