[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
در برخی پتروشیمی ها هم …
تحلیل خبر
گزارش شخارک بد نبود ولی خیلی هم خاص پیش نرفت و شاید بد نباشد زیر نظر بگیریم در سوی دیگر شفن هم خاص نبود . خراسان هم چنگی به دل نمی زد و به باقی سهم ها برسیم که مثلا گزارش شگویا میتوانست جالب باشد سهم در شهریور 1616 میلیارد تومان فروش داشته است و مهر با رشد 1799 میلیارد تومان بود و ابان 1536 میلیارد تومان شد
8 ماهه 14464 میلیارد بوده است .8 ماهه قبل 10838 میلیارد تومان بوده است
شغدیر را هم کمی بیشتر زیر نظر بگیرید در شهریور با فروش 2133 میلیارد ریالی به عدد ۲۴۳,۴۵۹,۰۵۴ ریالی رسید
در مهر 3262 میلیارد ریال فروش داشت و نرخ فروش و نرخ ۲۴۸,۲۳۷,۳۱۵ ریال بود
در ابان این عدد با کمی رشد 3882 میلیارد ریال شد و نرخ ۲۷۴,۱۹۸,۶۳۱ ریال بود
8 ماهه 26071 میلیارد ریال فروش داشت
مدت مشابه قبل 23354 میلیارد ریال بود
شاید شگویا بد نباد که کمی بیشتر زیر نظر و بررسی بازار باشد .دراین گروه زمزمه ای از عدم تغییر نرخ گاز شنیده می شود که میتواند جالب باشد و یک خبرهم از زاگرس شایعه شده که شنیده ها از موفقیت تیم زاگرس در پرونده هیزل(Hazel) حکایت دارد و منجر به محکومیت شرکت هیزل و پرداخت بالغ بر ده میلیون دلار به نفع پتروشیمی زاگرس در دادگاه امارات متحده عربی شد. بهتر است در مورد این موضوع شفاف سازی صورت گیرد
7 آذر 1401
[/ihc-hide-content]


