[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
از فولادی ها میتوان …
تحلیل خبر
گزارش کاوه بد نبود ولی به خوبی مهر هم نبود و 1600 میلیارد تومان فروش داشت در سوی دیگر در این گروه فخوز بد عمل نکرده است در ابان 41410 میلیارد ریال فروش داشته است و نرخ صادراتی ۱۲۹,۷۶۸,۰۸۱ ریال بوده است .
8 ماهه 319280 میلیاردریال فروش و8 ماهه مشابه قبل 276511 میلیارد ریال بوده است
فولاژ هم از دید ما خوب بوده و جز خوب هاست فولاژ در آبان کمی رشد داشت و 10980 میلیارد ریال فروش زد سهم مهر 9675 میلیارد ریال رسیده بود
در شهریور این عدد 9681 میلیارد ریال بود و 8 ماهه 83714 میلیارد ریال بوده و نسبت به مدت مشابه قبل 58308 میلیارد ریال بوده است
فعلا فخوز وف ولاژ و فولاد هر 3 شرایط خوبی دراین گروه دارند و کمی هم نرخ شمش افزایش داشته است
6 آذر 1401
[/ihc-hide-content]


