[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
بین سیمانی ها ازاین …
تحلیل خبر
در گزارش بین سیمانی ها به نظر شرایط سفانو ساوه را دیروز نوشتیم که بسیار خوب بود و امروز سراغ سخوز میرویم که او هم گزار بسیار خوبی داشت سخوز ابان متفاوتی داشت
سهم در شهریور بسیار خوب عمل کرد و 1909 میلیارد ریال فروش داشت ولی مهر با کمی افت 1663 میلیارد ریال و ابان 2261 میلیارد ریال شد
در تیر 1206 میلیارد ریال شد و مرداد 1124 میلیارد ریال شده و 8 ماهه 11708 میلیارد ریال فروش داشته است مشابه قبل 7752 میلیارد ریال بود
سابیک هم بد عمل نکرده است ولی ساوه و سابیک را گر کنار هم بگذاریم ساوه بهتر بوده است در سابیک در تابستان خوب ظاهر شد
در 3ماهه دوم در تیر 1834 میلیارد ریال و مرداد 1597 میلیارد ریال و شهریور 1788 میلیارد ریال فروش داشته
در 3ماهه سوم مهر 1711 میلیاردریال و ابان 1643 میلیارد ریال بود و 8 ماهه این عدد 12393 میلیارد ریال بود این عدد مدت مشابه 8150 میلیاردریال بود
تا ابان 1610 میلیارد ریال هزینه گاز و برق داشته است
6 آذر 1401
[/ihc-hide-content]


