[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
از بین سیمانی ها این دو …
تحلیل خبر
گزارش ابان برخی سیمانی ها رسید که ساربیل بد نبود ولی سکرما عالی بود و بهتر شده بود در ساربیل فروش شرکت در تیر 744 میلیارد ریال بوده است و مرداد 630 میلیارد ریال بوده است شهریور این عدد به 713 میلیارد ریال رسیده و مهر 682 میلیارد ریال و ابان 621 میلیارد ریال شد و در 11 ماهه به فروش 5865 میلیارد ریالی رسیده و مدت مشابه قبل 3341 میلیارد ریال است
در سکرما هم شرایط خوب است سهم در تیر با رشد 725 میلیارد ریال شده و مرداد 522 میلیارد ریال و شهریور هم 611 میلیارد ریال بوده
در مهر به 638 میلیارد ریال و آبان به عدد ۷۲۰ میلیارد ریالی رسیده است و۱۱ ماهه ۵۸۰۴ میلیارد ریال بوده است
هنوز از بعد نوسانی ساربیل فضای بهتری را دارد
دراین گروه سشرق در منفی های احتمالی و همچنین سپاها هم در صفر تابلو بد نیست
2 آذر 1401
[/ihc-hide-content]


