[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
از بین فولادی ها …
تحلیل خبر
هر روز از فخوز و فولاد صحبت میکینم طی روزهای گذشته ارفع و فولاژ را هم گفتیم امروز سراغ 2 سهم دیگر میرویم که اگر ماهانه های خوبی مثل مهر داشتند باید سراغ انها رفت یکی هرمز و دیگری کاوه
در هرمز در 3ماهه دوم در تیر با 24055 میلیارد ریال آغاز کرده است و مرداد 8375 میلیارد ریال بوده و و شهریور 9012 میلیارد ریال بود
در مهر با رشد فروش 19955 میلیارد ریال فرو داشت و 45 هزار تن اسلب با نرخ ۱۷۴,۷۴۶,۷۶۱ ریال صادر کرده است و به جمع فروش 109919 میلیارد ریالی رسید
مبلغ فروش مشابه سال مالی قبل 117727 میلیارد ریال بود.
در کاوه نیز رشد 64 درصدی سود را نسبت به مدت مشابه دارد
در ۳ماهه به سود۳۱۵ ریالی رسیده است و در سود عملیاتی ۱۳۳۰۰ میلیارد ریال و سود خالص ۱۰۰۷۶ میلیارد ریال بوده است .
در 6ماهه 564 ریال سود محقق کرده و 22439 میلیارد ریال سود عملیاتی و 18033 میلیارد ریال سود خالص دارد فرض کنیم به سود 1200 1300 ریالی میرسد این قیمت ها برای سهم جالب است
24 آبان 1401
[/ihc-hide-content]


