[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
در پتروشیمی ها به این …
تحلیل خبر
دراین گروه امروز سراغ بررسی دو سهم خاص میرویم یکی شپترو که شفاف سازی جالبی زده است و نموداری هم جالب است و دیگری شصفها که بسیار پر ریسک است ولی گزارش های خوبی می زند . در شپترو باراه اندازی پروژه مذکور روزانه 60تن گاز مازاد دریافت می گردد که مواد اتیلن و پروپیلن از محل آن قابل استحصال می باشد.بادریافت روزانه 60 تن خوراک از پالایشگاه آبادان ، به همین میزان مجتمع را از خرید پروپان بی نیاز می کند و موجب کاهش 137 میلیارد ریال از هزینه های تولید به صورت ماهانه می گردد. به نظر اتفاق خوبی برای سهم است .
دراین گروه شغدیر را هم کمی بررسی کنید جم پیلن در خوش بینانه 18000 ریال سود را دارد ولی کار کلا کمی سخت است . پارس هم در عین این که مشکلات اساسی را دارد قیمت بدی نرسیده است .
23 آبان 1401
[/ihc-hide-content]


