[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
در پتروشیمی ها این اخبار …
تحلیل خبر
دراین گروه نرخ 5000 باقی ماند و سایر فرمول ها نیز گویا دست نمیخورد به نظر با دید دیگری باید به این موضوع نگاه کرد . زمانی نرخ نیما 23هزار ریال بود و سفغ 5000 امروز نرخ نیما به 30 هزار نزدیک می شود و نرخ 5هزار است و از نظر سنت انگار گاز 15 سنتی در حال اجراست و البته معتقدیم به زودی قیمت گاز نیز سقوط میکند . بحث 3600 به عنوان طرحی جدا در حال بررسی است که بعید است رای بیاورد و برای متانولی است
این موصبه متانولی ها را از رده خارج میکند ولی برای اوره ای ها بد نیست و شیرازو شپدیس دراین گروه جالب هستند
در سایر سهم ها و گروه ها جم را بد نمیخرند و میتواند جالب باشد جم پیلن را هم زیر نظر بگیرید با 18000 ریال سود احتمالی یکی از گزینه هاست
خود پارس با 350 ریال سود احتمالی مورد توجه است . برخی از شاراک می پرسند گزارش شرکت که خیلی چنگی به دل نمی زد و بهتر است کمی صبر کرد روی سهم . شبصیر هم کمی با این شفاف سازی با چالش مواجه می شود
21 آبان 1401
[/ihc-hide-content]


