[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
از فولادی ها به این …
تحلیل خبر
فخوز گزارش بدی نداشت فولاد مبارکه هم این ماه کمی بهتر بود و به نظر رسیدن به سود 1200 ریالی برای فولاد راحت است و این یعنی قیمت این نقاط حداقلی است . دراین گروه واقعا ارفع خوب عمل کرد در شهریور فروش با رشد 13650 میلیارد ریال شد و نرخ داخلی ۱۲۹,۸۴۰,۶۹۵ ریال بود
در مهر با فروش 10555 میلیارد ریالی مواجه بود و نرخ ۱۳۵,۴۲۷,۶۱۳ ریال بود
7ماهه 73517 میلیارد ریال فروش داشته و مدت مشابه قبل 47512 میلیارد ریال بود به نظر میرسد با دید کمی صبر در گروه فولاد ارفع خوب پیش می رود
فسوژ هم با این گزارش ها جالب می شود این سهم را نیز کمی بیشتر و دقیق تر زیر نظر داشته باشید.
06:48:04
7 آبان ۱۴۰۱
[/ihc-hide-content]


