[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
گروه سیمان بعد از …
تحلیل خبر
در گروه سیمان شرایط خاص پیش می رود و گزارش ها بد نیست ماهانه ها هم بد نیست البته شاید کمی افت فروش در برخی داشته باشیم ولی در کل خوب پیش می رود در ای گروه ساربیل ریسک زیادی از نظر قیمتی شاید داشته باشد ولی خوش نوسان بوده و گزارش های خوبی داده است در بین این گروه سکرما نرمال پیش رفته ولی شاید بوشدشارپ تر هم پیدا کرد
سابیک و ساوه دو سهم خاص گزارشی در سیمان بودند در سابیک در تابستان وضعیت کمی بهتراست و تیر 1834 میلیارد ریال و مرداد 1597 میلیارد ریال و شهریور 1788 میلیارد ریال فروش داشته
در 3ماهه سوم مهر 1711 میلیاردریال بود و 7 ماهه این عدد 10750 میلیارد ریال بود این عدد مدت مشابه 6996 میلیاردریال بود
تا مهر 1478 میلیارد ریال هزینه گاز و برق داشته است.
ساوه سخوز سفانو را نیز در کنار این سهم زیر نظر داشته باشید
06:36:53
4 آبان ۱۴۰۱
[/ihc-hide-content]


