[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
شستا می آید ؟!
تحلیل خبر
در بین سرمایه گذاری ها بارها روی شستا تاکید میکردیم و حالا امروز گویا به بازار بازمیگردد منطقی این است که زیر 750 ریال باز شود ولی به نظر خریدار کافی در بازار هست و با توجه به زمزمه سود 240 ریالی در شرکت به نظر خرید این قیمت ها برای سهم بد نیست و میتواند جالب باشد شستا را با دید کمی صبر و دید کمی نوسانی زیر نظر بگیرید
در مورد سهم های این گروه از ومهان شنیده می شود شریک اهداف در بلوک فارس می شود ولی مشخص نیست این موضوع درست است یا خیر در مجموع ومهان وغدیر وسکاب پردیس هم گزینه های قابل بررسی هستند.
06:29:11
3 آبان ۱۴۰۱
[/ihc-hide-content]


