[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
در گروه سیمان با این …
تحلیل خبر
سخزر که اولین گزارش های 6 ماهه را داده بود و خوب درخشیده بود در گزارش ماهانه هم خوب بود سخزر مهر با فروش 695 میلیارد ریالی عدد خوبی ثبت کرد
در 3ماهه دوم در تیر 648 میلیارد ریال فروش داشت و و مرداد 545 میلیارد ریال بود و کمی افت داشت در شهریور به 587 میلیارد ریالی رسیده است
7 ماهه 3886 میلیارد ریال فروش داشته است
مدت مشابه قبل 3082 میلیارد ریال بود .
ساربیل هم همینطور و او نیز گزارش ماهانه خوبی داشت
در بین سهم ها اگر ماهانه سابیک و ساوه و سخوز نیز جذاب باشد بازار قابلیت حرکت به این سمت و این نماد ها را دارد سفانو هم از قلم افتاد و او نیز شرایط خوبی را دارد.
06:41:59
2 آبان ۱۴۰۱
[/ihc-hide-content]


