[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
بازگشایی این پتروشیمی ها را …
تحلیل خبر
بتا سهم06:41:21در گروه پتروشیمی هنوز اوره ای ها خوب هستند و پارس را خوب میخرند و در کل وضعیت خوبی را در اکثر انها شاهد هستیم از شپدیس و شیراز گرفته تا پارس و بوعلی و نوری … اما عمده بحث این روزها بازگشایی این 3 شرکت است . در حالی که این شرکت ها در بازار و در ارزش گذاری ها حداقل 4 و 5 هزار ارزش گذای شدند ولی مارکت فعلی حوالی 1000 است . ریسک بزرگ این 3 شرکت توقف مجدد به واسطه حکم نهایی دادگاه است ولی در کل در بازار امروز اگر در قیمت های قبلی باز شود مورد استقبال خواهد بود ولی احساس میکنیم میل به بازگشایی در همان سطوح است خیلی نمی توان در مورد این 3 سهم با قطعیت صحبت کرد ولی شاید ممسنی با این شرایط و اگر در سطوح منطقی 10 تا12% رشد باز شد برای خرید مجدد بد نباشد ولی بسیار بسیار پر ریسک است .
16 شهریور ۱۴۰۱
[/ihc-hide-content]


