[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
از هلدینگ ها میتوان …
تحلیل خبر
بتا سهم06:45:20 در بین هلدینگ ها دیروز از وخارزم صحبت شد خبرهای خوبی از شناسایی سود و رشد عملیات زیرمجموته ها شنیده می شود گواهی کشف افزایش ذخیره کانسنگ طلای معدن شادان(از 27.8 میلیون تن به 54.8میلیون تن کانسنگ طلا) داشته است و ۳,۵۹۴,۰۸۰ میلیون ریال تا پایان مرداد سود مجامع داشته است به نظر این سهم قابلیت های رسیدن به 1100 1200 ریال سود را دارد می شود سهم را بیشتر زیر نظر گرفت
ونیکی هم با دید رفتن به مجمع و گزارش و ارزش ذاتی خوب بد نیست
در بین بزرگان با این خبرها و تحولات شستا میتواند سود سازی خوبی را داشته باشد .تاصیکو هم افزایش سرمایه میدهد که جالب است . خود تاپیکو هم شرایط خاصی را دارد
فارس و پارسان و غدیر هم قابلیت های خوب سود سازی در انها تقویت شده و تازه وقتی گزارش پالایشی ها از راه برسد شرایط این شرکت ها تغییر کرده و اقبال بازار بیشتر می شود
9 شهریور ۱۴۰۱
[/ihc-hide-content]


