[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
بین دارویی ها ازاین …
تحلیل خبر
بتا سهم06:48:30شاید یکی از بهترین گزارش های ماهانه را گروه دارو داد و میتواند جالب باشد
در بین شرکت ها دلر شرایط خاصی دارد دلر در تیر کمی نسبت به خرداد افت کرد و 1716 میلیارد ریال فروش داشت سهمی که فروردین با فروش 1530 میلیاردریالی کار را اغاز کرده است اردیبهشت 2098 میلیارد ریال و خرداد 2000 میلیارد ریال فروش داشت
در مرداد این عدد 2337 میلیاردریال بود و 5 ماهه 9683 میلیارد ریال بوده است . مدت مشابه سال قبل 8839 میلیارد ریال بود
دتماد هم انصافا خوب ظاهر شد دتماد در فروردین به فروش 478 میلیارد ریالی رسیده و اردیبهشت 1034 میلیارد ریال بود در خرداد به 987 میلیارد ریال رسیده است و تیر 1000 میلیارد ریال بود
در مرداد م با رشد 1044 میلیارد ریال شد و5 ماهه 4546 میلیارد ریال فروش داشت و مدت مشابه 3976 میلیارد ریال بود
خود نماد دارو هم چند وقتی است گزارش های خوبی را می زند دارو مرداد و تیر خوبی داشت سهم در فروردین به فروش ۱۵۶۴ میلیارد ریالی رسیده
اردیبهشت 2152 میلیارد ریال و خرداد 2401 میلیارد ریال شد
در تیر این عدد 2416 میلیارد ریال و مرداد 2743 میلیارد ریال شده و 5 ماهه این سهم 11277 میلیارد ریال فروش داشت .
مدت مشابه سال قبل 9264 میلیارد ریال بود
دفارا را هم می شود بیشترزیر نظر گرفت انصافا سهم خوبی می شود و گزارش های خوبی زده است دفارا بعد از کمی افزایش نرخ مرداد 794 ، تیر 730 میلیارد ریال بود
سهم فروردین به عدد 692 میلیارد ریالی رسیده است و اردیبهشت 553 میلیارد ریال و خرداد 673 میلیارد ریال فروش زد
5 ماهه 3445 میلیارد ریال فروش داشت و مدت مشابه 2220 میلیارد ریال شد
در این گروه کاسپین هم واقعا هم از نظر سود سازی و هم فروش متحول شده و یکی از کاندیدهای خوب گروه داروست کاسپین رشد خوبی در فروش داشت فروردین 760 میلیارد ریال فروش زده است و اردیبهشت 901 میلیارد ریال و خرداد 960 میلیارد ریال بوده است
در تیر با رشد 1075 میلیارد ریال فروش داشته و مرداد 1083 میلیارد ریال بود
5 ماهه 4780 میلیارد ریال بود سال قبل 5 ماهه 2445 میلیارد ریال فروش داشت
دیروز هم از درازک و برخی دیگر صحبت کردیم و انصافا خوب ظاهر شدند
سر آخر سراغ عرضه احتمالی پخش رازی برویم که این سهم عرضه می شود و میتواند اثرات خوبی در برخی سهامداران خود داشته باشد دجابر داسوه دکیمی سهامداران سهم هستند وش اید دجابر بین این 3 شرایط بهتری را داشته باشد البته دکیمی عملیاتی هم خوب بود ولی دجابر را خاص تر و شارپ تر و پر اثر تر میبینیم .
8 شهریور ۱۴۰۱
[/ihc-hide-content]


