[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
در فولادیهای بازار با …
تحلیل خبر
بتا سهم08:20:34 نمیدانیم چه بنویسیم هم فولاد هم فخوز هم هرمز هر 3 در گزارش های خود بسیار ضعیف بودند و اصلا فکر نمیکردیم به این شدت کم کار باشند و البته بازار روزهای قبل این گزارش را در قیمت تا حدودی لحاظ کرده است ولی شاید بد نباشد کمی صبر کنیم بورس کالا را دیده و رویدادهای دیگر را دنبال کنیم . در مورد این گروه به غیر این 3 که خوب نبودند فسازان بد نبود فسازان
در اردیبهشت به 1848 میلیارد ریالی رسیده و نرخ ۱۷۸,۷۵۷,۰۹۱ ریال بود
در خرداد فروش 2237 میلیارد ریال شده و نرخ ۱۴۹,۰۸۰,۴۳۷ ریال
تیر به 2071 میلیارد ریال رسید و نرخ ۱۳۹,۱۷۶,۵۱۰ ریال شده است و مرداد 2301 میلیارد ریال بود و نرخ ۱۲۹,۵۰۴,۳۴۸ ریال شده
5 ماهه 10917 میلیارد ریال فروش داشته و مدت مشابه 8410 میلیارد ریال است.
فسپا را هم خوب دیدیم و شرایط خوبی داشت فسپا در تیرو خرداد بهتر شد
فروردین با فروش 961 میلیارد ریالی آغاز کرد و نرخ فروش ۲۶۰,۴۶۸,۶۸۴ ریال بود
اردیبهشت با رشد 2585 میلیارد ریال شده و نرخ ۲۶۲,۳۶۴,۲۸۲ ریال شده و خرداد با رشد 3122 میلیارد ریال شده است و نرخ ۲۵۴,۰۷۷,۵۳۲ ریال است
در تیر به عدد 3036 میلیارد ریالی رسید و نرخ ۲۴۶,۵۸۱,۶۰۶ ریال بود
در مرداد 3151 میلیارد ریال فروش داشته و نرخ ۲۵۵,۸۷۲,۵۷۲ ریال است
5 ماهه 12751 میلیارد ریال فروش داشته و 9299 میلیارد ریال فروش مدت مشابه سال قبل است
به نظر فسپا را با دید یک سهم میان مدتی ولی بد قلق میتوان بیشتر زیر نظر گرفت شاید 6 ماهه خوب و قوی بدهد
7 شهریور ۱۴۰۱
[/ihc-hide-content]


